Om tjänsten

Hos oss får du ett varierande och roligt arbete i en kombinerad roll som konferensvärdinna och receptionist. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat in- och utcheck, bokning, fakturering, konferensservice och teknikhantering. Utöver det ingår att vara behjälplig för våra gäster, ordna material och hjälpa med olika frågor. Du kommer även ha kontakt med gäster via telefon och mail. Du har stora kontaktytor både internt och externt och är hjärtat i vårt system som ska sprida information till resten av verksamheten.

Om oss

Vi är ledande i mötesbranschen på grund av att vi ger våra gäster exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till vårt team söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss.

Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar för att vi tillsammans får dig att prestera och utveckla dig till ditt allra bästa.

Om dig

Vi söker dig som brinner för mötet mellan människor, är utåtriktad och positiv samt tycker om att jobba i lag. Då du ofta ställs inför nya situationer ser vi att du är flexibel och på ett kreativt sätt hittar du lösningar. Du ska vara strukturerad och noggrann med god planeringsförmåga samt kunna hålla många bollar i luften. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Du har tidigare arbetat med service och kundbemötande. Det är meriterande om du har erfarenhet av konferens- och receptionsarbete och av att arbeta i något bokningssystem. Mycket goda kunskaper i svenska och god engelska i både tal och skrift är ett krav.

 

Övrigt

På Nova Park och Steningevik är vi stolta över att vi även under pandemin har valt att precis som alltid satsa på vår personal. Vi har behållit större delen av vår personalstyrka och chefsroller för att ha bästa möjliga utgångsläge när det vänder – vilket det gör nu! Vi kan se tillbaka på många år av tillväxt och rekord och vårt fokus under det senaste året har varit att stå starka och redo nu när det vänder.

Tjänsten är på heltid med tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Du arbetar skift där tidigaste passet börjar 7 och senaste passet slutar 23. Vanligtvis jobbar du måndag-fredag men helgjobb förekommer.

Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag, dock senast den 15 september 2021.

Har du frågor är du välkommen att kontakta Hotell- & Konferenschef Claudia på 018-27 80 00.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sök jobbet här! Se fler jobb